Virtual Pass

Marka Virtual Pass safety token jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji polskiego dostawcy rozwiązań IT – Virtual Technologies IT.

Naszym zadaniem było przygotowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej dla produktu, jakim jest aplikacja dla UTM oraz wsparcie kampanii wprowadzającej produkt na rynek. W proces brandingu zaangażowany został zespół graficzny, copywriterka, rysownik oraz dział programowania stron www.

Branding od podstaw

Otrzymaliśmy w Briefie od Klienta wszelkie dane techniczne produktu oraz jego nazwę, a także pełny opis targetu i przygotowaną strategię kampanii marketingowej. Po wyczerpującej analizie przygotowaliśmy w pierwszym etapie prac propozycje logo, które w założeniach miało mieć cechy wspólne z identyfikacją wizualną marki Virtual Technologies IT.

Projekt logo początkiem brandingu

Przygotowaliśmy kilka wersji logo, różniących się sygnetem oraz nieznacznie zróżnicowaną typografią, ze względu na spójność z identyfikacją marki promującej produkt.

Copywriting dla branży IT z jasnym komunikatem marketingowym

Przygotowanie contentu, którego targetem są przedsiębiorcy spoza obszarów sektora IT wymaga zarówno znajomości socjolektu informatycznego, jak i umiejętności przetłumaczenia go na prosty język marketingu. Nasza copywriterka stworzyła treści dla ulotek, strony www oraz newslettera i mailingu.

Graficy oraz rysownik zadbali o ciekawą i czytelną szatę graficzną.

Prosta ikonografia, rysunki opisujące działanie oraz zalety produktu zastąpiły fotografie w całej identyfikacji wizualnej. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej oraz indywidualne rysunki przygotowaliśmy w brandowych kolorach spójnych z kolorystyką identyfikacji wizualnej producenta.

Zagadnienia informatyczne, których odbiorcą jest target nie znający zagadnień IT wymagają w komunikacji marketingowej obrazu, który pełnić będzie formę instrukcji.

Zastosowanie objaśnień za pomocą grafik pomaga w zrozumieniu działania rozwiązań technologicznych, czyli uświadamia potencjalnego klienta, przekonując go do nabycia produktu. Im ciekawiej pokazane są walory produktu, tym wartość komunikacji marketingowej jest wyższa.

W procesie budowania wizerunku marki Virtual Pass ważne było proste i jasne komunikowanie rozwiązań, które mają przecież wpływ na bezpieczeństwo korzystania z sieci teleinformatycznych, przez które przekazuje się wrażliwe dane.

Stworzyliśmy doskonały design dla idealnej komunikacji we wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki naszego Klienta.

Rysunek dedykowany w najnowszych trendach

Styl rysunków został dopasowany do całej identyfikacji wizualnej. Utrzymany jest w najnowszych trendach, wykonany indywidualnie przez naszego rysownika dla marki Virtual Pass.

Minimalizm projektu szaty graficznej opiera się na zastosowaniu białego tła we wszystkich projektach.

Kolory brandowe marki są niejako detalem całej identyfikacji wizualnej nie tylko marki, ale też identyfikacji wizualnej producenta. Całość pozwala na umieszczenie większej ilości form rysowanych w projektach nie naruszając minimalistycznego designu.

Kampania w sieci internetowej

Dla produktu Virtual Pass przygotowaliśmy layouty graficzne landing page oraz spójne grafiki przeznaczone do promocji w social mediach. Minimalistyczna i nowoczesna grafika z ilustracjami dla responsywnej strony produktu z obszaru rozwiązań IT wspiera czytelność komunikacji. W marketingu taki zabieg ma na celu stworzenie przyjaznej witryny dla każdego odwiedzającego.