Angolo Italiano

Angolo Italiano to sieć delikatesów z oryginalną włoską żywnością stworzona przez Włochów docelowo na rynek polski. Jak sama nazwa wskazuje wszystkie sklepy mieszczą się na rogu ulic i cieszą się ogromną popularnością wśród Polaków.

W tej międzynarodowej współpracy wykorzystaliśmy znajomość języka włoskiego naszego opiekuna projektu, co przeważyło szalę w rozwijaniu tej biznesowej relacji, która trwa już kolejny rok. Z marką Angolo Italiano kreujemy jej wizerunek od powstania pierwszego punktu sprzedaży w Katowicach, realizując kolejno wszystkie etapy brandingu.

Kilka propozycji logo dla sieci włoskich sklepów spożywczych

Przygotowaliśmy kilka propozycji logo dla włoskiego Klienta, które ściśle wiązały się z typowym włoskim stylem i kulturą tego kraju.

Charakterystyczny sygnet wsparty włoską kolorystyką

Sygnet wybranego logo nawiązuje do urbanistyki włoskich miasteczek z typowym układem wąskich uliczek. Kontury wypełniliśmy kolorami włoskiej flagi, by wzmocnić przekaz marketingowy identyfikacji wizualnej.

Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej mają mocne zielone tło, które idealnie pasuje do narodowych barw Italii.

Wykonaliśmy projekty folderów, ulotek, kart rabatowych oraz identyfikację wizualną na opakowania wyrobów przygotowywanych w sklepie. Realizując druk wszystkich elementów identyfikacji wizualnej zwróciliśmy uwagę na jakość i estetykę oraz mocną żywą kolorystykę naszych projektów.

Oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne sklepu

Projekty szyldów oraz oklejenia witryn sklepowych cechuje bardzo mocna kolorystyka, którą zachowaliśmy w procesie nadruku.