PZU

Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna – PZU jest najbardziej rozpoznawalną marką w sektorze ubezpieczeń w Polsce z tradycją sięgającą 1803 roku.

Zrealizowaliśmy projekt graficzny ulotki na potrzeby kampanii marketingowej skierowany do szkół oraz rodziców uczniów dla agenta ubezpieczeniowego PZU. Realizacja wymagała ścisłego utrzymania norm i reguł zawartych w Księdze Identyfikacji Wizualnej PZU.

Projekt wykonywaliśmy zgodnie z nowoczesnym brandingiem marki PZU.

Nowe logo marki PZU, znane wcześniej z kampanii telewizyjnej, zagościło na naszym projekcie, dlatego całość wymagała dopasowania do nowego stylu ikon oraz typografii zgodnie z przesłanym przewodnikiem po identyfikacji wizualnej PZU. Efekt wzmocniło białe tło ulotki i elementy key visual w odpowiednich proporcjach.

Projekt graficzny ulotki w formacie A4

Projektowanie graficzne ulotek zawsze wykonujemy w najbardziej przejrzystym układzie, wykorzystując przy tym kolorystykę I zasady brandowe oraz stosując balans pomiędzy ekspozycją i kontrastem.

System rozmieszczenia treści

Oferta zawarta w dostarczonej przez Klienta treści została rozmieszczona w taki sposób, by uniknąć chaosu na niewielkiej powierzchni ulotki w formacie A4. Dzięki zastosowaniu w projekcie graficznym systemu tabel, wyznaczeniu ważnych komunikatów za pomocą koloru oraz indywidualnej infografiki uzyskaliśmy maksymalnie przejrzysty efekt wizualny.

Interesujący design oparty o brandowe kolory marki

Białe tło oraz granatowy font w kompozycji z niebieską barwą brandową marki, daje w rezultacie efekt minimalizmu i czytelności koncepcji, dzięki czemu wzrok skupia się na najistotniejszym przekazie. 

Projektując ulotki ofertowe ekspozycja haseł jest niezwykle znacząca.

Wypunktowanie istotnych informacji wzmacnia przekaz marketingowy. Dobrze widoczne logo marki na tle sporej ilości treści również ma ogromne znaczenie.