PZU
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna – PZU jest najbardziej rozpoznawalną marką w sektorze ubezpieczeń w Polsce z tradycją sięgającą 1803 roku.
Zrealizowaliśmy projekt graficzny ulotki na potrzeby kampanii marketingowej skierowany do szkół oraz rodziców uczniów dla agenta ubezpieczeniowego PZU. Realizacja wymagała ścisłego utrzymania norm i reguł zawartych w Księdze Identyfikacji Wizualnej PZU.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/pzu-ubezpieczenie.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/pzu.jpg)
Projekt wykonywaliśmy zgodnie z nowoczesnym brandingiem marki PZU.
Nowe logo marki PZU, znane wcześniej z kampanii telewizyjnej, zagościło na naszym projekcie, dlatego całość wymagała dopasowania do nowego stylu ikon oraz typografii zgodnie z przesłanym przewodnikiem po identyfikacji wizualnej PZU. Efekt wzmocniło białe tło ulotki i elementy key visual w odpowiednich proporcjach.
Projekt graficzny ulotki w formacie A4
Projektowanie graficzne ulotek zawsze wykonujemy w najbardziej przejrzystym układzie, wykorzystując przy tym kolorystykę I zasady brandowe oraz stosując balans pomiędzy ekspozycją i kontrastem.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/moje-pzu-pl.jpg)
System rozmieszczenia treści
Oferta zawarta w dostarczonej przez Klienta treści została rozmieszczona w taki sposób, by uniknąć chaosu na niewielkiej powierzchni ulotki w formacie A4. Dzięki zastosowaniu w projekcie graficznym systemu tabel, wyznaczeniu ważnych komunikatów za pomocą koloru oraz indywidualnej infografiki uzyskaliśmy maksymalnie przejrzysty efekt wizualny.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/pzu-zgloszenie-szkody.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/pzu-ubezpieczenie-cennik.jpg)
Interesujący design oparty o brandowe kolory marki
Białe tło oraz granatowy font w kompozycji z niebieską barwą brandową marki, daje w rezultacie efekt minimalizmu i czytelności koncepcji, dzięki czemu wzrok skupia się na najistotniejszym przekazie.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/agent-pzu.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2023/01/oddzial-pzu.jpg)
Projektując ulotki ofertowe ekspozycja haseł jest niezwykle znacząca.
Wypunktowanie istotnych informacji wzmacnia przekaz marketingowy. Dobrze widoczne logo marki na tle sporej ilości treści również ma ogromne znaczenie.