Mazda

Zaprojektowanie logo dla tak znanej marki jak Mazda Mirai Motors było nie lada wyzwaniem, ponieważ powinno nadążać za spójnym wizerunkiem znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.

Zlecenie polegało na zaprojektowaniu znaku graficznego wraz z księgą znaku, odpowiednio dopasowanego do strategii marki, a zarazem bardzo wymownego znaku graficznego prezentującego klasę i prestiż Klienta. Projekt MIRAI w języku japońskim dosłownie oznacza “przyszłość”, dlatego z entuzjazmem zaprojektowaliśmy przyszłościowy znak graficzny.

Znaczenie logo

W projekcie logo zawarliśmy nazwę Mirai zapisaną za pomocą japońskich znaków. Prosty i elegancki styl koncepcji tego projektu jednoznacznie nawiązuje do obranej przez markę strategii.

Zachowany kapitał wizualny.

Znak graficzny marki Mazda Mirai Motors ściśle nawiązuje do pochodzenia, historii i wypracowanego kapitału wizerunkowego. Znak graficzny czyli logo w dwóch podstawowych kolorach B&W oraz minimalistycznej stylistyce podkreśla nowoczesny design oraz ukierunkowuje odbiorcę na aspiracje firmy Mazda Mirai Motors.

Prestiż i elegancja

Zestawienie czerni i bieli w projekcie znaku graficznym logo podkreśla bardzo mocno prestiż i elegancję, która dominuje w strategiach tego koncernu motoryzacyjnego. Minimalizm i prostota projektu znaku graficznego nadążają całkowicie za ogólnoświatowym designem.