Competia Kancelaria Prawna

Marka Competia to znana, nowoczesna kancelaria prawna świadcząca kompleksowe usługi prawne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

Z marką Competia współpracujemy od początku jej istnienia. Razem rozpoczynaliśmy budowanie wizerunku i opracowaliśmy strategię komunikacji, co zaowocowało stałą, wieloletnią relacją. Jako agencja reklamowa staramy się wspierać kancelarię we wszystkich obszarach jej rozwoju, budując nowoczesną komunikację tej marki.

Projektowanie logo dla kancelarii prawnej wymaga doświadczenia i znajomości tej branży.

Postawiliśmy na symbolikę sygnetu, prostą typografię oraz spokojną kolorystykę. Fundament, jakim jest logo marki został stworzony z myślą o funkcjonowaniu w przestrzeni publicznej i na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej.

Zieleń, jako kolor adwokatów

W tej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na odcienie zieleni, która jest kolorem nadziei i ma uspokajające działanie, a w środowisku prawniczym noszona jest na togach adwokatów.

Projekty materiałów drukowanych w spójnej identyfikacji wizualnej

Stworzyliśmy identyfikację wizualną, która jest rozpoznawalna w mgnieniu oka. Projekty ulotek i innych materiałów drukowanych są przejrzyste i podkreślają profesjonalizm oraz powagę marki zajmującej się sprawami prawa.

Nasze wsparcie w ukierunkowaniu strategii komunikacji jest widoczne na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej.

W  budowaniu wizerunku marki Competia postawiliśmy na minimalizm i prostotę, których wymaga branża prawnicza. Na tle tego minimalizmu wyróżnia się sygnet.

Prezentacja multimedialna spójna z Księgą Znaku.

Grafika prezentacji multimedialnej jest całkowicie spójna z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej, co z pewnością poprawia jakość komunikacji.

Broszury i ulotki w prostej formie

W przypadku marki Competia broszury, ulotki, foldery są źródłem informacji dla Klienta i zawierają obszerne treści. Dlatego, w celu uzyskania przejrzystości unikaliśmy bogatych form graficznych, zastosowaliśmy bardzo proste ikony oraz nie używaliśmy motywów graficznych w tle.

Nowoczesny strój triathlonowy jako element identyfikacji wizualnej

Projekt stroju triathlonowego jest jednym z elementów identyfikacji wizualnej marki, która przyjmując pod patronat zawodnika ma przywilej używania swoich barw brandowych oraz logo.