Data Courage

Marka Data Courage należąca do grupy Jet Global lidera branży IT oferuje najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działa na terenie ponad 30 krajów świata.

Naszym zadaniem było kompleksowe stworzenie Key Visual oraz projektu identyfikacji wizualnej po uprzednim zapoznaniu się z otoczeniem marki oraz jej targetem.Przygotowanie Key Visuala wymagało od nas nastawienia na światowe trendy oraz przejrzystą, zrozumiałą komunikację, która jest w stanie pokonać wszelkie bariery kulturowe i językowe.

Nie od razu Kraków zbudowano!

Najpierw wykonaliśmy szereg analiz oraz zbadaliśmy zachowania i potrzeby odbiorców, aby nowa identyfikacja wizualna była jeszcze skuteczniejsza w osiąganiu celów marketingowych.

Prototypowanie rozwiązań.

Zaprezentowane koncepcje logo wraz z opisem znaczeniowym, a także pomysł stworzenia spójnego i przemyślanego Key Visuala oraz identyfikacji wizualnej, której integralną częścią było logo, zaowocowało podjęciem długoterminowej, stałej współpracy z firmą Data Courage. W założeniach projekt logo miał podkreślić nowoczesny charakter firmy Data Courage.

Więcej niż logo

W założeniach projekt logo miał podkreślić nowoczesny charakter firmy Data Courage. Zależało nam również na jasnym i prostym przekazie, zrozumiałym bez względu na narodowość odbiorcy. Stworzyliśmy sygnet oparty na bazie sześciokąta foremnego nawiązujący do pnących się słupków (zysków). Jednocześnie forma logo nawiązuje do architektury wielkich światowych metropolii, w których firma Data Courage działa od wielu lat.

Stworzyliśmy nowe oblicze marki.

Rozpoczynając od projektu logo opracowaliśmy spójny, minimalistyczny Key Visual o nowoczesnym designie, której celem jest budowanie pozytywnego, a zarazem profesjonalnego wrażenia. Postawiliśmy na ponadczasowe trendy, które mimo upływu lat nie będą wymagały radykalnych zmian.

Przywiązanie do szczegółu jest istotne.

Detale w identyfikacji wizualnej są równie ważne, co ogólny Key Visual, ponieważ wyróżniają naszego klienta, sprawiają, że jest on bliższy targetowi i otwarty na pozyskiwanie nowych odbiorców. Zadbaliśmy o wszystkie dodatki, bez których współczesny biznes nie może komunikować się poprawnie z odbiorcą.

Komunikacja marki na odpowiednim poziomie.

Naszemu klientowi zależy na zachowaniu odpowiedniego poziomu komunikacji z odbiorcą, gdzie najważniejszą rolę odgrywa szybki i łatwy dostęp do danych. Dlatego właśnie zadbaliśmy, aby płaszczyzna wizualna była adekwatnie komunikatywna, a jednocześnie wyróżniała firmę na tle innych marek.

Marka pełna życia

Podczas tworzenia identyfikacji wizualnej firmy Data Courage powstał system layoutów komunikacyjnych, czyli key visual. Ich układ oraz styl ewoluują dynamicznie w zależności od zmieniających się potrzeb.

Efektywna komunikacja marki

Materiały drukowane, dzięki spójności wszystkich projektów zawsze tworzą silniejszą komunikację marki w przestrzeni marketingu.