Qalcwise
Marka Qalcwise od wielu lat zajmuje się innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu IT i jest liderem tej branży. Obecnie tworzy oprogramowania dla biznesu, które usprawniają pracę zdalną firmom.
Zrealizowaliśmy projekt poligrafii, którego celem było stworzenie nowej linii identyfikacji wizualnej w kooperacji dwóch marek Jet Reports i Qalcwise dla materiałów promocyjnych.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/qalcwise-projekty.jpg)
Wspólne przedsięwzięcie – projektowanie poligrafii.
Najważniejszym elementem projektowania materiałów poligraficznych było uzyskanie kompromisu dla wspólnej identyfikacji wizualnej. W przypadku tej realizacji projekt stworzono w oparciu o bazową kolorystykę zawartą w księgach identyfikacji wizualnej Klienta.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/qalcwise-projekt-typografii.png)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/jet-reports-wizytowka.jpg)
Spójna identyfikacja wizualna jest elementem najważniejszym w budowaniu świadomości marki.
W tym przypadku mieliśmy do stworzenia wspólny brand dla dwóch marek. Projekt poligrafii zrealizowaliśmy, zachowując minimalistyczny design wzbogacony o indywidualną infografikę.
Widoczny fundament marki
Każdy projekt poligrafii opieramy na wizualnych fundamentach jakimi są elementy brandingu takie jak: logo, infografiki, ikony, kolorystyka, aby charakter marki naszych Klientów wyróżniał się na tle konkurencji.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/qalcwise-projekt-identyfikacji-wizualnej.jpg)
Detale oddające charakter
Chcąc podkreślić prestiż marki Qalcwise postawiliśmy na wysoką jakość zaprojektowanej poligrafii oraz druku. Dla folderów wybraliśmy papier o gramaturze 350 g, pokryty folią soft touch. Dodatkowo zastosowaliśmy uszlachetnienia w postaci lakieru UV na wybranych fragmentach grafiki.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/qalcwise-ulotka-reklamowa.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/07/qalcwise-katalog.jpg)