Cruz Verde

Cruz Verde z okolic Madrytu jest hiszpańską marką z branży weterynaryjnej, dla której mieliśmy przyjemność zaprojektowania pełnej identyfikacji wizualnej, logo oraz responsywnej strony internetowej.

Klinika weterynaryjna jest bardzo wdzięcznym tematem dla realizacji w zakresie identyfikacji wizualnej ze względu na szerokie możliwości designerskie.

Tworzenie od podstaw logo

Poszukując stylu graficznego i w trakcie prototypownia różnych rozwiązań kierowaliśmy się głównie prostym przekazem / komunikatem dla odbiorcy marki Cruz Verde.

Feeling logo.

Logo, które stworzyliśmy zyskało dwa obrazy w jednym. Stało się połączeniem symbolu łapy zwierzęcia (widocznej na pierwszym planie) z grupą osób symbolizującą zespół lekarzy weterynarii czekających na swojego pacjenta (widocznych na drugim planie logo).

Prosty system
infograficzny

Łatwy przekaz, prosta komunikacja, zwłaszcza intuicyjna obsługa strony internetowej wymagały adekwatnych ikon. Zastosowane infografiki są spójne dla wszystkich materiałów reklamowych i strony internetowej naszego Klienta, a to pozwala na wzorową komunikację marki z odbiorcą.

System identyfikacji wizualnej

Wykreowany przez naszych grafików wizerunek Klienta został zamknięty w nowoczesnym systemie identyfikacji wizualnej, która wyróżnia Cruz Verde na tle konkurencji, a jednocześnie jest komunikatywna z odbiorcą. Zaprojektowaliśmy spójną identyfikację wizualną zarówno dla wirtualnej komunikacji (www oraz social media), jak i oznakowanie zewnętrzne dla firmy, systemy wystawiennicze (ekspozytory, roll-upy) oraz materiały do reklamy drukowanej.

Strona internetowa dla każdego

Responsywna strona internetowa została zaprojektowana i zaprogramowana od podstaw z myślą o osobach szukających pomocy w opiece nad ich pupilem i odwiedzających witrynę.

Komunikatywności strony.

W celu poprawienia komunikatywności strony opracowaliśmy kilka wersji językowych. Dla łatwego administrowania stroną, oparliśmy ją na prostym systemie CMS, dzięki temu nasz Klient może samodzielnie zmieniać content. Podpięliśmy także analizy Google tak, aby zarządzanie nie sprawiało dodatkowych trudności osobom obsługującym panel administratora.

Kolorystyka spójna ze światowymi oznaczeniami branży weterynaryjnej

Identyfikacja wizualna tej marki musi wpisywać się w ogólną świadomość odbiorcy, dlatego projekt bazuje na 3 kolorach identyfikujących branżę weterynaryjną na całym świecie.

Bogactwo ikon.

Funkcjonalność strony została zaprojektowana tak, aby każdy odwiedzający poruszał się po mapie tej witryny szybko i trafnie w poszukiwaniu właściwych podstron. Do tego potrzeba było wielu spójnych ikon graficznych, które pozwalają na intuicyjne poruszanie się po stronie Cruz Verde.

Europejskie standardy obsługi Klientów w agencjach reklamowych

Dzięki tej współpracy, nasz zespół zyskał nowe doświadczenia związane z pracą z zagraniczną marką, a Klient otrzymał pełną identyfikację wizualną taką, jakiej oczekiwał od początku. Zobacz, jak prezentuje się zaprojektowana i wdrożona przez nasz zespół hiszpańska strona www.vetcruzverde.es