InterRisk
InterRisk to jedna z największych w Europie firm ubezpieczeniowych z bardzo szeroką ofertą polis komunikacyjnych, polis na życie, ubezpieczeń szkolnych, zawodowych itp.
Dla agenta marki InterRisk wykonaliśmy projekty graficzne ulotek z ofertą ubezpieczeń szkolnych.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/interrisk-logo.gif)
Maksimum informacji w formacie A5
Ulotki dwustronne w formacie A5 to przestrzeń, która może zmieścić naprawdę sporo treści, czego dowiedli nasi graficy w tej realizacji.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/inter-risk.jpg)
Przejrzysty i czytelny projekt graficzny
Każdy grafik mierzył się nie raz z mniejszą powierzchnią reklamową, która zawierać miała dużą ilość tekstu. Tabele, kolumny, ekspozycja kolorami oraz ikonografia są najlepszym sposobem na przygotowanie czytelnej ulotki informacyjnej. W tej realizacji udało się stworzyć bardzo ciekawy design za pomocą brandowych kolorów marki.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/inter-risk-ubezpieczenia.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/interrisk.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/interrisk-ubezpieczenie-szkolne.jpg)
Białe tło daje dobre efekty
Kolor biały tła przy dużej ilości tekstu na małej powierzchni ulotki wprowadza wizualną czystość pomimo pozornego chaosu informacyjnego.
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/zgloszenie-szkody-interrisk.jpg)
![](https://www.goodpix.pl/wp-content/uploads/2022/11/interrisk-ubezpieczenia.jpg)
W przypadku projektowania kart produktowych/ ofertowych pamiętamy zawsze o ekspozycji haseł, czy punktowaniu istotnych informacji z zastosowaniem ikonografii, która w tym przypadku ułatwia odbiorcy znajdowanie szukanych treści.
Zastosowanie tylko brandowych kolorów zapisanych w Księdze Identyfikacji Wizualnej ułatwia natychmiastową rozpoznawalność marki.