InterRisk

InterRisk to jedna z największych w Europie firm ubezpieczeniowych z bardzo szeroką ofertą polis komunikacyjnych, polis na życie, ubezpieczeń szkolnych, zawodowych itp.

Dla agenta marki InterRisk wykonaliśmy projekty graficzne ulotek z ofertą ubezpieczeń szkolnych.

Maksimum informacji w formacie A5

Ulotki dwustronne w formacie A5 to przestrzeń, która może zmieścić naprawdę sporo treści, czego dowiedli nasi graficy w tej realizacji.

Przejrzysty i czytelny projekt graficzny

Każdy grafik mierzył się nie raz z mniejszą powierzchnią reklamową, która zawierać miała dużą ilość tekstu. Tabele, kolumny, ekspozycja kolorami oraz ikonografia są najlepszym sposobem na przygotowanie czytelnej ulotki informacyjnej. W tej realizacji udało się stworzyć bardzo ciekawy design za pomocą brandowych kolorów marki.

Białe tło daje dobre efekty

Kolor biały tła przy dużej ilości tekstu na małej powierzchni ulotki wprowadza wizualną czystość pomimo pozornego chaosu informacyjnego.

W przypadku projektowania kart produktowych/ ofertowych pamiętamy zawsze o ekspozycji haseł, czy punktowaniu istotnych informacji z zastosowaniem ikonografii, która w tym przypadku ułatwia odbiorcy znajdowanie szukanych treści.

Zastosowanie tylko brandowych kolorów zapisanych w Księdze Identyfikacji Wizualnej ułatwia natychmiastową rozpoznawalność marki.