Heyoga

Heyoga to marka, która oferuje zajęcia jogi w niewielkich grupach, z autorskim programem oraz zajęcia indywidualne z trenerem.

Z marką Heyoga jesteśmy od pierwszego dnia jej istnienia. Przeprowadziliśmy proces brandingu zaczynając od namingu, zaprojektowania logo oraz pozostałych elementów identyfikacji wizualnej zapisanych w księdze znaku. Przygotowaliśmy projekty oraz zrealizowaliśmy druk zarówno wizytówek i folderów, jak i druki wielkoformatowe. Zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy stronę internetową typu one page. Nad content marketingiem pracowała nasza copywriterka.

Branding dla nowo powstającej marki

Branża oraz charakterystyka klimatu w jakim mieści się aktywność fizyczna oparta na filozofii rodem z Indii wymagały od zespołu dostosowania do niej zarówno grafiki, jak i contentu. Identyfikacja wizualna w pastelowej kolorystyce oraz niebanalny, wręcz koronkowy, a jednocześnie pełen wyrazu sygnet logo idealnie harmonizuje z typografią. Wszystko tworzy estetyczny, trochę kobiecy design.

Identyfikacja wizualna z pozytywną energią

Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej wraz z oznakowaniem zewnętrznym firmy, a także wizerunkiem w sieci utrzymane są w delikatnej, kobiecej stylistyce, która doskonale komunikuje istotę oferty marki.

Branding zapisany w księdze znaku

Identyfikacja wizualna została zawarta w Księdze Znaku, która stanowi drogowskaz dla całej strategii marketingowej marki w przyszłości.

Maksymalne ustandaryzowane znaku wraz z dokładnym opisem.

Zaprojektowana przez naszych grafików Księga Znaku zawiera: opis znaczenia znaku, opis budowy znaku, opis zastosowanej kolorystyki znaku, pole ochronne znaku, wersje monochromatyczną i achromatyczną, opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła, opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła. Wszystko po to, by bezbłędnie tworzyć kolejne elementy identyfikacji wizualnej.

Responsywny One Page jako wizytówka firmy w internecie

Dla marki Heyoga, której oferta dotyczy jednej usługi stworzyliśmy prostą stronę internetową typu one page, która stanowi wizerunkową prezentację trenera jogi. Całość jest czytelna i prosta oprawiona w brandowej szacie graficznej marki.