Colorful

Marka Colorful wprowadzając na rynek serię kosmetyków do pielęgnacji stóp wymagała stworzenia kompleksowej identyfikacji wizualnej.

Stworzyliśmy logo, opracowaliśmy kolorystykę brandową, wykonaliśmy projekty wszystkich elementów identyfikacji wizualnej łącznie z sesją produktową.

Logo dla linii produktów kosmetycznych wymaga akcentów, które natychmiast komunikują o ich przeznaczeniu.

Stąd też w logo wzięła się stopa, której nadaliśmy idealny kształt, a zarazem dodaliśmy energicznych, mocnych kolorów. Uzyskaliśmy tym samym ciekawe logo, wyróżniające się na tle konkurencji.

Nic tak nie podkreśla elegancji jak prostota i przejrzystość formy

Postawiliśmy na minimalizm dążący do elegancji w najbardziej luksusowej formie.

Wyróżniająca się elegancja

Opakowania kosmetyków do pielęgnacji ciała powinny być widoczne w ogromnej sklepowej przestrzeni. Naszym zadaniem było zachowanie czystości projektu opakowania, nadania mu odrobiny artyzmu, a zarazem stworzenia wyróżniającego się brandu dla nowej serii produktowej.

Fotografia produktowa w branży beauty jest fundamentalnym znakiem komunikacji marketingowej.

Odpowiednie kompozycje produktów, łączenie ich z detalami dekoracji to doskonała kreacja w przypadku strategii marketingowych, których targetem jest kobieta. Nasze sesje produktowe zawsze dostosowujemy do wymagań odbiorcy.

Identyfikacja wizualna marki odgrywa w strategii marketingowej ogromną rolę, dlatego opracowaliśmy spójne detale dla każdego projektu.

Harmonia koloru i delikatnego patternu z typografią daje ciekawy efekt i nabiera kobiecego charakteru. Projektowanie dla branży Beauty wymaga kreatywnego spojrzenia na detale.