Altera Porta

Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła nam być niejako świadkiem narodzin nowej jednostki działającej w wielkiej branży deweloperskiej.

Naszym zadaniem było przeprowadzenie brandingu nowo powstającej marki od nadania jej nazwy, po stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej firmy. Przeszliśmy ramię w ramię z Klientem przez wszystkie etapy brandingu od namingu po druk folderów.

Naming - pierwszy etap brandingu

Nasz copywriter dla dewelopera przygotował 10 propozycji wraz z pełną analizą językową. Pierwszy etap brandingu zakończył się wyborem nazwy pochodzenia łacińskiego Altera Porta, co znaczy dosłownie “po sąsiedzku”. Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła nam być niejako świadkiem narodzin nowej marki w branży deweloperskiej.

Zamysł koncepcyjny oparliśmy na motywie domu.

Ten symbol powtórzyliśmy trzykrotnie, odbijając go w pionie i poziomie. Efekt do złudzenia przypomina układ nowoczesnego osiedla w zabudowie szeregowej, co bezpośrednio nawiązuje do oferty naszego Klienta.

Minimalizm typografii tworzy logo czytelnym i niezwykle estetycznym.

Spójny charakter

Nowoczesna identyfikacja wizualna marki, której ofertą są piękne osiedla mieszkaniowe musi być możliwie najbardziej estetyczna i komunikacyjna. Dlatego zastosowaliśmy branding oparty na prostocie przekazu oraz czystości graficznego designu.

Każdy kolor daje bogactwo różnych jego odcieni w sztuce brandingu

W przypadku identyfikacji wizualnej tej marki postawiliśmy na grę wielu odmian niebieskiego, który kojarzy się bezpośrednio z błękitem nieba i krystalicznie czystą wodą – czyli symbolami arkadyjskiej sielanki. Każdy człowiek poszukujący swojego miejsca na ziemi marzy przecież o sielskim życiu z dala od hałasu metropolii.

Social media – komunikacja bez granic.

Biznes w sieci musi prezentować się nienagannie. Stworzenie profilu w social mediach wymaga zarówno doświadczonego grafika, jak i copywritera.

Ten doświadczony duet jest w stanie mocno wypozycjonować markę w mediach społecznościowych już na samym początku działalności firmowego profilu.