12 grudnia, 2022

Słowem po klienta – czyli komunikacja, jako najważniejsza forma marketingu 2.

Spis treści

  • Wstęp
  • Może zacznij od bloga, nim konkurencja zacznie deptać Ci po nogach.
  • Jakie są zalety prowadzenia bloga?
  • Pisać każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej… ale jak się za to zabrać?
  • Edukuj i angażuj czytelnika.
  • Nazwij bloga po imieniu, byle nazwa wpadała w ucho i w pamięć.
  • Obraz przyciąga jak magnes
  • A czy wiesz, że nie musisz pisać sam bloga?

Wstęp

Skąd biorą się klienci w Twojej firmie? To oczywiście pytanie retoryczne, bo bez względu w jakiej branży
działasz, odpowiedzi będą podobne:

  • z ulicy (restauracje, banki)
  • z tradycyjnych form reklamy takiej jak: ulotki, banery, prasa, radio, TV
  • z nagabywania ulicznego np:chodzący miś i ściągający ludzi do lokalu z głównego deptaka
  • z darmowych próbek produktu
  • z polecenia - jest to forma określana mianem marketingu szeptanego…

Może zacznij od bloga, nim konkurencja zacznie deptać Ci po nogach.

Blog nie zawsze będzie odpowiednią formą promocji marki, produktu, usług. W zależności od charakterystyki Twojego klienta może lepszą formą być inny kanał SM (YT, Tik-tok, instagram).

Jednak to kanały wymagające chociażby umiejętności posługiwania się kamerą i zamiłowania do publicznych wystąpień przed obiektywem. Nie każdy to lubi :)

Blog to ciekawa forma dziennika internetowego, który składa się z regularnie publikowanych wpisów tematycznych o różnym charakterze.

Mimo mijającej mody na blogi, które zostają niejako wyparte przez aplikacje typu Tik Tok, Instagram, Youtube, Facebook, warto je nadal prowadzić dla dobra komunikacji marketingowej w Twojej firmie.

Dziękujemy! Postaramy się
odpowiedzieć w ciągu
24h.

Cenimy Twoje zaufanie, i poświęcony czas.
Wartości i wspólne cele łączą ludzi! Sprawdź, jakie
efekty możemy osiągnąć, działając razem w jednym zespole!