Pozytywna Kawka

Kawiarnia Pozytywna Kawka powstało z myślą o miejscu, gdzie goście miło spędzą czas. Wnętrza zaprojektowano z klasą i zgodnie z założeniami brandingu. Zadaniem naszych grafików było stworzenie identyfikacji wizualnej bazująca na idei pozytywnej energii.

Kawiarnia Pozytywna kawka, ma być miejscem identyfikowanym z pozytywną atmosferą, wysoką jakością, dobrą literaturą o pozytywnej tematyce oraz produktami najwyższej jakości. Myśląc o Pozytywnej Kawce nasuwają się skojarzenia: pozytywna energia, zdrowie, rozwój osobisty, motywacja i radość życia.

Przygotowaliśmy projekt logo, który jako bazowy element identyfikacji wizualnej stał się fundamentem kolejnych realizacji dla Klienta.

W prostej i czystej formie udało nam się zawrzeć kompletną ideę Pozytywnej Kawki. Sygnet to połączenie uśmiechu wraz z książkami ustawionymi na półce oraz filiżanką gorącej kawy.

Key Visual jako motyw wiodący w identyfikacji wizualnej

Charakterystyczny wzór, jakim jest Key Visual w identyfikacji wizualnej spaja wszystkie projekty i zapada w pamięć odbiorcy.

Prosta komunikacja marketingowa

Na rzecz większej przejrzystości ograniczyliśmy treści do minimum. Wkomponowane w czystą i minimalistyczną grafikę drukowanych elementów identyfikacji wizualnej takich jak: ulotki, foldery, kupony, podnoszą marketingową jakość odbioru tej formy komunikacji marketingowej.

Zaprojektowaliśmy spójną z identyfikacją graficzną marki infografikę wraz z hasłami reklamowymi.

Mocno wyeksponowaliśmy pozytywną energię kawiarni Pozytywna Kawka, stosując odpowiednią kolorystykę i łącząc wszystkie elementy identyfikacji graficznej marki motywem opartym na fundamencie sygnetu. W efekcie końcowym uzyskaliśmy założone cele brandingu.

Ważnym aspektem przygotowanej identyfikacji było dążenie do komunikacji prestiżu kawiarni.

Nie tylko same projekty graficzne realizowane były z myślą o luksusie marki, ale także realizacja druków, wykonanie oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego.

Wnętrze Kawiarni zgodne z identyfikacją wizualną

Prosta, przejrzysta i zachęcająca do odwiedzenia identyfikacja graficzna marki Pozytywna Kawka.

Komunikacja marketingowa w przestrzeni publicznej

Projekty graficzne przeznaczone do umieszczenia w przestrzeni publicznej w identyfikacji wizualnej marki Pozytywna Kawka przyciągają wzrokiem, a jednocześnie zachowują minimalistyczny przekaz marketingowy w eleganckiej oprawie graficznej. Spokojna kolorystyka jest dopełnieniem identyfikacji wizualnej.

Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy od projektu po realizację powinno być efektowne i przemyślane.

Nie tylko grafika, ale też rozwiązania technologiczne, zastosowane w realizacji oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego marki mają ogromne znaczenie. Nowoczesne technologie są trwałe i funkcjonalne.

Architekci wnętrz często korzystają z pomocy grafików realizujących projekt identyfikacji wizualnej, aby dekoracje były spójne z brandem.

Nasza współpraca z architektami marki Pozytywna Kawka miała szeroki zakres. Wspólnie zastanawialiśmy się nad walorami kolorystycznymi oraz detalami dekoracyjnymi.